Καλώς ορίσατε ,

 


Aπό τα χρόνια κιόλας της παιδικής αθωότητας, εκεί που "ξύπναγε" η ζωή σκαρφάλωναν στον "ουρανό" της τα όνειρα ...
Και στερέωνα το βλέμμα στις ράχες των αετών για ν΄ αγναντέψω πιο γρήγορα τον κόσμο, ν΄ απολαύσω το μεγαλείο του, την καθαρότητά του, ν΄αναζητήσω Εκείνον που Θεία τον δημιούργησε ...
Και τ΄ όνειρο έγινε τραγούδι - θεμέλιο στο ανάστημα, ζυμωμένο με τη μάνα γη που μοσχοβόλαγε αρμύρα, φως, αγώνα και πρεπιά- πιστός σύντροφος στη δύσβατη πορεία προς τη κορφή.
Κι η πνοή μου γίνηκε Μελωδία αντηχώντας στη Ράχη τούτης της Λαμπερής Ιερής Πέτρας όπου λιβάνι ο άνεμος "ταξιδεύει" τ΄ Όνομά Της στους αιώνες:  ΕΛΛΑΔΑ!!
Με το "βουργιάλι" μου ποτισμένο της "αυδής" αυτής την ηχώ, πορπατώ ταπεινός συμπορευτής της γενιάς μου, τη λαλιά της Φως να "πω" στους συνανθρώπους μου. Όπου ο ευλογημένος απ΄ τ΄Άγιο Άσμα τούτος Τόπος, της Αρχής το Φως έδωκε στους ανθρώπους μες το σείσμα της Ιστορίας και μεγάλωσε ο Κόσμος! ... Η ακατάπαυστη αγάπη για την Πατρίδα και τα Ιδανικά της, το ατίθασο κέλευσμα της κρητικής μου καταγωγής κι η συνείδηση του χρέους μου ως σύγχρονος ιθαγενής πολίτης αυτής της Χώρας, καλλιτέχνης κι επιστήμονας να καλέσω με τη φωνή της ψυχής μου τον συνΈλληνα να "δει" μες το φως της Ρίζας του το Πρόσωπό του "Ήλιο Θεό" τα "νέφαλα" να διώχνει σε κάθε εποχή σεργιανώντας στης ζωής τον "ουρανό" περήφανος κι ολόλαμπρος, μου΄ δωσε φανάρι την καρδιά και χτύπο το τραγούδι να σεργιανώ την αναπνιά στις γειτονιές των Ανθρώπων ...                    

                                                             Σωτήρης Δογάνης

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Καθηγητής Μουσικής, Θεολόγος, Ερμηνευτής, Πρωτοψάλτης.Ζωή σημαίνει Κοινωνία! Κοινωνία σημαίνει Φως Προσώπων! Κοινωνία Προσώπων σημαίνει Παράδεισος! Από καρδιάς ευχαριστώ γιατί η αγάπη, η εκτίμηση και η εμπιστοσύνη όλων σας μου επιτρέπουν να υπάρχω με την ευχή διά της έκφρασης μου να μην εκπέσω του αγώνα! ...για την ευπρέπεια της Ζωής! Για την ευπρέπεια της Τέχνης! Για να "πετά" η συνείδηση ψηλά στον ουρανό των Πανανθρώπινων Αξιών και να κυματίζει πάντα περήφανη η Εθνική μας γνησιότητα στο ανέμισμα της Γαλανόλευκης!